Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2006

Χρέος Πρώτο

Προσπαθώ να κάνω πράξη το "πρώτο χρέος" κατά τον Καζαντζάκη. Να αποδεχτώ τα όρια και τους περιορισμούς του μυαλού μου. Όσο μεγαλειώδες όργανο κι ας είναι... είναι πεπερασμένο. Δεν μπορεί να μου εξηγήσει την απώλεια, δεν μπορεί να μπει σε τάξη. Ο νους είναι άναρχος και αυτή του η αναρχία τον κάνει να μοιάζει παντοδύναμος. Δεν είναι όμως.
Έκανα ένα λάθος για πολύ καιρό. Προσπαθούσα να βάλω τάξη στο χάος της καρδιάς μου με το μυαλό μου. Χαζός αγώνας και εξοντωτικός! Όσο περισσότερο πάλευαν, τόσο περισσότερο πονούσα. Είπα λοιπόν να μην αποφεύγω πια τον πόνο. Να τον ζήσω ολόκληρο χωρίς να του κάνω πόλεμο με τη λογική μου. Αποτέλεσμα; Σήμερα το πρωί με το που άνοιξα τα μάτια μου άρχισα να κλαίω. Κι έκλαιγα στο μπάνιο, καθώς ντυνόμουνα, τρώγοντας πρωινό και κατά τη σκυλοβόλτα. Είχα να κλάψω πολύ καιρό. Δεν είχα κλάψει καθόλου για το τέλος αυτής της σχέσης.

6 Comments:

Blogger Titika said...

Αγαπητό τέρας ;)
Ο λόγος που έχω αυτό το blog είναι για να επικοινωνώ με μένα αλλά και με σας. Αλλιώς θα έγραφα ένα απλό ημερολόγιο σε ένα τετράδιο. Οπότε κάθε comment είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτο! Σε ευχαριστώ! Χαμογελάω όσο μπορώ!

10/3/06 03:06  
Blogger Titika said...

Ναι, από την Ασκητική είναι.

14/3/06 00:41  
Blogger cynthia said...

Κάθε τέλος είναι ένας μικρός θάνατος.Πώς να μην πονάει;Σου σκίζει τα σωθικά.Μην φοβάσαι να κλάψεις.Κάποια στιγμή, όσο κι αν θα προσπαθείς,θα έχεις στερέψει.Τότε θα καταλάβεις ότι ήρθε η ώρα να κάνεις ένα μικρό βήμα μπροστά!
Και μην ξεχνάς,κάθε τέλος είναι μία καινούρια ευχή! Σου εύχομαι να τη βρεις σύντομα!!!

10/4/06 07:58  
Blogger cynthia said...

sorry, αρχή ήθελα να πώ!...

10/4/06 07:58  
Blogger Titika said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

10/4/06 08:05  
Blogger Titika said...

@cynthia:

Σ' ευχαριστώ για τα λόγια σου. Ξέρεις κάτι; Το "ευχή" μου άρεσε καλύτερα!!!

Και μην ξεχνάς,κάθε τέλος είναι μία καινούρια ευχή!

Thank u!

10/4/06 08:06  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home