Πέμπτη, Νοεμβρίου 02, 2006

Αλλάζει ο άνθρωπος!

Και η χαρά μου από αυτή τη διαπίστωση δεν περιγράφεται! Αναρωτιόμουν εδώ και κάποιυς μήνες αν μπορώ να εμπιστευτώ την αλλαγή του πατέρα μου και τα κοσμοϊστορικά γεγονότα που συνέβησαν λίγες μέρες πριν, απαντούν από μόνα τους. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έφτιαχναν οι σχέσεις μας. Ότι θα μπορούσαμε να γίνουμε ξανά πατέρας και κόρη και όχι πια εχθροί. Πάντα αισθανόμουνα οτι ήμασταν αντίπαλοι χωρίς ελπίδα συμφιλίωσης. Πίστευα ότι δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να είμαστε καλά σε αυτή τη ζωή. Κι όμως. Όπως μου είπε μια φίλη "οι άνθρωποι μας εκπλήσσουν τελικα". Όντως. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη στη ζωή μου έως τώρα. Είμαι χαρούμενη.

Μπαμπά σ' αγαπάω.

3 Comments:

Blogger aggelos-x-aggelos said...

Σου εύχομαι να έχεις δίκιο! Μακάρι να σου πάνε όλα καλά!

Πως πάει η δουλειά;

2/11/06 15:44  
Blogger Titika said...

Σε ευχαριστώ άγγελε για την ευχή σου.
Η δουλειά λίγο καλύτερα. Δεν φεύγω 11 το βράδυ πια αλλά 8.30. Ελπίζω να κρατήσει λίγο αυτό και να μην επιστρέψουμε άμεσα στο "σκότωμα" γιατί δεν την παλέβω...
Τις καλημέρες μου και καλό Σ/Κ

3/11/06 01:02  
Blogger Titika said...

@ ραφαέλλα

Thank you baby!!!

6/11/06 01:42  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home