Τρίτη, Μαΐου 23, 2006

Καλοκαιρινές διακοπές... για πάντα!

Όταν ήμουνα μικρή, άκουγα τους μεγάλους να μιλούν για την άδειά τους από τη δουλειά και την προσμονή τους για τον Αύγουστο-σωτήρα! Από τότε έλεγα στον εαυτό μου ότι όταν θα μεγαλώσω δε θέλω να βρεθώ ποτέ σε αυτή τη θέση. Σκεφτόμουν πως αν κάνω μια δουλειά που αγαπάω πολύ, τότε οι διακοπές δεν θα είναι η σωτηρία μου γιατί πολύ απλά δε θα έχω τόοοσο μεγάλη ανάγκη φυγής. Τα χρόνια πέρασαν. Να'μαι λοιπόν κι εγώ, "μεγάλη" πια, να δουλεύω κάνοντας κάτι που αγαπάω και να σκέφτομαι "αχ και να'μουνα τώρα σε μια παραλία"! Όλο μου το σώμα επαναστατεί καθημερινά, ειδικά τώρα που αρχίζουν να σφίγγουν οι ζέστες. Δεν τα κατάφερα... να μη γίνω σαν τους μεγάλους που ονειρεύονται να είναι κάπου αλλού. Δεν τα κατάφερα κι έγινα κι εγώ εραστής του Αυγούστου! Δεν είναι κι άσχημα όμως. Για σκέψου πόσο χάλια θα ήταν να είσαι εισοδηματίας και να κάνεις διακοπές όλο το χρόνο, όπου θες εσύ... Πολύ βαρετό, ε;)

3 Comments:

Blogger aggelos-x-aggelos said...

Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό ξεκίνησα και εγώ τη ζωή μου. Γιατί πάντα πίστευα ότι η ανάγκη για διακοπές το καλοκαίρι δεν είναι πραγματική, είναι κατασκευασμένη. Διακοπές χρειάζεσαι όταν το χρειάζεσαι ΕΣΥ. Τώρα δέκα χρόνια μετά βρέθηκα με εξωπραγματικά χρέη για τα οποία μάλλον θα δουλεύω μια ζωή για να τα βγάλω πέρα. Με πήρε πολύ από κάτω. Ακόμα χάλια είμαι. Τα έχουμε ξαναπεί νομίζω αυτά. Αλλά να σου πω κάτι. Το ΟΝΕΙΡΟ είναι ΟΝΕΙΡΟ και δεν θα πεθάνει ποτέ.

Μην το βάζεις κάτω. Συνέχισε να το ψάχνεις!

Kisses!

24/5/06 06:07  
Blogger Titika said...

Φίλε aggele
Θα εκφραστώ λίγο άκομψα...
Πολύ χοντρό αγγούρι τα χρέη! Ιδιαίτερα αγχωτικό! Εύχομαι να βρεις λύση πριν να περάσει μια ζωή.
Δεν το βάζω κάτω! Κάθε μέρα το παλεύω. Το ίδιο ελπίζω και για σένα.
Τα ξαναλέμε...

24/5/06 06:24  
Blogger Aphrodite said...

"Οι ωραίοι έχουν χρέη
και πληρώνουν με φιλιάααααα!!!"

Που λέει και το άσμα!

(τελικά προσγειωνόμαστε & το κάνουμε "οι ωραίοι έχουν χρέη και πληρώνουν με μικρό discount rate"...)

Γεννήθηκα να χρωστάω - ποιές διακοπές?
:(

27/6/06 05:21  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home