Τετάρτη, Μαΐου 03, 2006

H άνοιξη μέσα μου.

Λένε για αυτή την εποχή ότι είναι πρησμένη από ερωτική διάθεση. Όλοι οι χυμοί και οι σπόροι παλεύουν λίγο πριν την οργασμική έκρηξη. Έχω μια παρόμοια διάθεση αλλά δεν ξέρω αν φταίει η άνοιξη ή ο 1 χρόνος μετά τον χωρισμό.
Άνοιξη και μόνη... δε λέει! Έχω πρηστεί κι εγώ!
Μου έχει λήψει το συναίσθημα του έρωτα, τα φιλιά, τα μπλεγμένα σώματα, η ζέστη του άλλου...
Είμαι έτοιμη. Πριν λίγο καιρό ακόμα δεν ήμουν. Υπήρχε η μορφή του παρελθόντος που μπαινόβγαινε στη σκέψη μου. Όμως τώρα ο χώρος μέσα μου άδειασε και περιμένει...
Κι εσένα που σε είδα στο νησί... Σκέφτομαι τι να κάνω μαζί σου... Τόση ομορφιά μέσα σε ένα σώμα είχα καιρό να δω. Μέσα μου αισθάνθηκα ένα συναίσθημα που θα μπορούσε να υπάρξει. Αλλά ακόμα αυτολογοκρίνομαι κι έτσι το πρώτο σου μήνυμα δεν θα το πάρεις εσύ αλλά το διαδίκτυο.

2 Comments:

Blogger Titika said...

Καλημέρα Skouma!

Δεν υπάρχει αντίφαση γιατί μετά από ένα χρόνο μπορώ να πω οτι είμαι πια έτοιμη για άλλους έρωτες. Τα φιλιά και οι αγκαλιές που μου λείπουν είναι από τον επόμενο και όχι απο τον προηγούμενο.
Επιτέλους το παρελθόν έγινε αυτό που είναι...Παρελθόν!

4/5/06 02:36  
Blogger Epicuros said...

Είναι όμορφο να επιθυμείς τον έρωτα. Ακόμα πιό όμορφο όταν τον έχεις επισημάνει ήδη και του στέλνεις μηνύματα... 'Εστω και βλογικά! Κάνε το επόμενο βήμα, παραμερίζοντας τις αναστολές σου. Πέσ'του πώς νοιώθεις και παράσυρέ τον στη δίνη...

6/5/06 23:13  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home