Δευτέρα, Μαΐου 08, 2006

Μούτζα ή μάτι;

Ξαφνικά κάτι γίνεται και πάνε όλα στραβά! Όχι τα σημαντικά πράγματα, αλλά αυτά τα μικρά καθημερινά... Λες και ξεκινάει ένα ντόμινο κακοτυχιών, σχεδόν αστείων πια, που σε εκνευρίζουν τόσο ώστε να σε ωθούν στο ξέσπασμα ενός νευρικού γέλιου. Και να πεις οτι φταίω εγώ που μου συνέβησαν... Δεν έκανα τίποτα κακό η καημένη... Πρωί-πρωί μου βγαίνει ένας κουστουμαρισμένος οικογενειάρχης με Jeepάρα από STOP και πάλι καλά που είχα ABS δηλαδή αλλιώς δεν τη γλιτώναμε! Βγάζει ο τύπος τη μουράκλα του από το παράθυρο και με στολίζει πρωινιάτικα με μια πανδαισία λέξεων... "που πας μωρή καρ*όλααα;" τι το θελα και τον ρώτησα τι βρίζει αφού δεν προηγείται και μου απάντησε με όλους τους συνδυασμούς του συνηρημένου γαμέω-γαμώ! Πάει αυτό. Έφερα σε μια τάξη την ταχυπαλμία μου και κατέβασα το αίμα από το κεφάλι μου! "Έλα μωρέ" λέω "Δευτεριάτικα, μην τον αφήνεις να σου ****** την εβδομάδα!"
Φτάνοντας στη δουλειά (τι ποιο φυσιολογικό;;;) πάω να ανοίξω την πόρτα του αυτοκινήτου για να βγώ. Ακούγεται ένας απαλός και ντελικάτος ήχος κλικ! και μου μένει το σύστημα στο χέρι. Τώρα πλέον ανοίγω το παράθυρο, βγάζω το χεράκι απ'έξω , ανοίγω, κλείνω το παράθυρο, βγαίνω, κλείνω την πόρτα. Και να πεις οτι το αυτοκίνητο είναι παλιό... Δε βαριέσαιιι..... είναι Δευτέρα ακόμα, δε βαριέσαιιιιι.... Λίγες ωρίτσες μετά, στο γραφείο, τεντώνομαι λίγο να ξεπιαστώ και... κρακ! Έτσι έκανε η σπονδυλική μου στήλη, λιγο πιο κάτω από τον αυχένα και από τότε δεν μπορώ να κουνηθώ. Περπατάω σα να έχω καταπιεί σκουπόξυλο και ο πόνος είναι εντονότατος.
Και λέω 'γω τώρα: τυχαία όλα αυτά;
Ή λες να με έχει μουτζώσει κάποιος εν αγνοία μου; Πάντως αν ισχύουν όλα αυτά που λένε για το μάτι ας με ξεματιάσει κάποιος να ρθω στα ίσια μου. Στη θέση του ονόματος βάλτε neazoi.blogspot.com!! Χα!

1 Comments:

Blogger Titika said...

Ναι... του Βέγγου!

9/5/06 04:41  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home